سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! من از هرچه با اراده تو مخالفت دارد و یا از محبّت تو به دور است، به سویت توبه می کنم ؛ از آنچه در دلم می گذرد، نگاه های چشمم وگفته های زبانم . [.امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
پایگاه سلامت اجتماعی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سلام

به نام خدا

باسلام خدمت کلیه دوستان و همیاران عزیز

ضمن عذرخواهی از تاخیر  نسبتا طولانی در برقراری ارتباط شبکه اینترنتی بین استانها و ستاد کشوری، قرار است به زودی دورهم‏جمع شویم و یکبار دیگر مروری بر انچه در این مدت از فعالیت پایگاهها گذشته است. حاصل این مرور و بازنگری می‏تواند منجر به ویرایش جدیدی از شیوه‏نامه اجرایی پایگاهها و نتایج دیگری شود.

لطف کنید در مورد اینکه این گردهم‏آیی چگونه باشد نظرات خود رابگویید. در عین حال کمک کنید به این که یک برنامه‏ای برای این مرور تنظیم کنیم.

 

با احترام و ارادت

اسدی



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » همیاران سلامت روان ( چهارشنبه 86/2/19 :: ساعت 2:4 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

باهم در ارتباط باشیم
سلام
اطلاعیه
سلام و آرزوی قبول طاعات و عبادات
معرفی پایگاه سلامت اجتماعی